Dzisiaj o sile typowej firmie nie świadczy wyłącznie to w jaki sposób podchodzi do chociażby tematu jakości czy cen. To oczywiście niesamowicie ważne czynniki, lecz fakty są takie, że w żadnym razie nie możemy pomniejszać znaczenia promocji. Są takie branże, w których promocja odgrywa ogromną rolę, są także te, w których nie odgrywa ona istotnej roli, lecz zasadniczo o promocję trzeba zadbać! Naturalnie owy tekst jest przede wszystkim adresowany do takich osób, które prowadzą niewielką firmę, o zasięgu lokalnym. W takim przypadku zbędne jest chociażby to by inwestować fundusze w reklamę ogólnokrajową, a zwłaszcza, że to mało realne oraz drogie.
Można śmiało powiedzieć, iż w przypadku tej firmy, która przede wszystkim własną ofertę kieruje do ludzi z tylko jednego miasta, np. Lublina, najlepszym wyjściem są różnego rodzaju media lokalne. Generalnie reklama w tych lokalnych mediach, np. stacji radiowej bądź gazecie, nie jest droga. Chociaż nie można wyłącznie ograniczyć reklamy do typowo tradycyjnych mediów. Również godne zainteresowania są lokalne strony internetowe, a nawet fora. Weźmy chociażby w rachubę tak zwany marketing szeptany. Kiedy marketing szeptany jest przeprowadzany przez specjalistów, to efekty są całkiem dobre.
Chwilówka
Biuro księgowe
Agencja reklamowa
Biuro podatkowe

Pozostałe artykuły tematyczne:

Categories: Biznes

Comments are closed.

Najciekawsze wpisy:

Chwilówki przez internet

Posted on wrz - 21 - 2016

Komentowanie nie jest możliwe